Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

 ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΚΟΣΑΙΟΣ

 "Και για μένα, ο πατέρας μου πάνω στη σκηνή, είναι ο Γιάννης Πλούταρχος"

 


Είναι η δεύτερη φορά που με τον Γιώργο Κακοσαίο έχουμε την ευκαιρία να κουβεντιάσουμε. Ο 21χρονος ταλαντούχος γιος του Γιάννη Πλούταρχου, κυκλοφόρησε πρόσφατα το νέο του τραγούδι με τίτλο "Ποιά είναι αυτή" από την Panik Records, το οποίο ήδη έχει αγαπηθεί. Παράλληλα το φετινό καλοκαίρι έχει συναυλίες με τη Νατάσα Θεοδωρίδου αλλά φυσικά και με τον πατέρα του. Μάλιστα, απόψε οι δυο τους δίνουν ραντεβού με το κοινό στο Κατράκειο θέατρο στη Νίκαια. 

Γιώργο κυκλοφόρησες καινούριο τραγούδι, με τίτλο «Ποιά είναι αυτή» σε δική σου μουσική. Έχεις ξεκινήσει συναυλίες με τον πατέρα σου, Γιάννη Πλούταρχο αλλά και με τη Νατάσα Θεοδωρίδου. Θεωρώ ότι τα πράγματα εξελίσσονται πολύ όμορφα στα επαγγελματικά σου. Όλα αυτά σε αγχώνουν ή ενθουσιάζεσαι για να κάνεις περισσότερα δημιουργικά πράγματα;

Δεν θα έλεγα ότι με αγχώνουν. Αντίθετα με ενθουσιάζουν. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που ξεκινήσαμε επιτέλους σιγά σιγά τις συναυλίες. Περιμένω πως και πως να έρθουν ακόμα περισσότερα πράγματα, πιο πολλές συναυλίες και να έρθω σε επαφή με τον κόσμο.
 
Οι νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν λόγω της πανδημίας σε προβληματίζουν;
Σίγουρα με προβληματίζουν. Ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει η κατάσταση, αλλά προσπαθώ να μένω αισιόδοξος, όπως όλοι φαντάζομαι. Προσπαθώ να δω το φως στο τούνελ. Γιατί υπάρχει φως στο τούνελ, είμαι σίγουρος.
 
Στην πρόσφατη απονομή των μουσικών βραβείων MAD, κέρδισες το βραβείο καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου τραγουδιστή, το οποίο είναι και το πρώτο σου.
Αισθάνθηκα μεγάλη χαρά και τιμή. Νομίζω ότι είναι όνειρο για κάθε νέο καλλιτέχνη που ξεκινάει την καριέρα του, να γίνεται η αρχή με αυτόν τον τρόπο. Ειλικρινά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο που με στηρίζει και στην εταιρεία μου, Panik Records, που είναι πάντα δίπλα μου.
 
Επίσης τραγούδησες πάνω στη σκηνή μαζί με τον Κωνσταντίνο Αργυρό.
Ήταν μαγικά. Ευχαριστώ πολύ τον Κωνσταντίνο που μου εμπιστεύτηκε το τραγούδι του και με βοήθησε κιόλας. Ήταν μεγάλη χαρά και τιμή να τραγουδάω δίπλα στον Κωνσταντίνο Αργυρό, γιατί αυτή τη στιγμή τον θεωρώ έναν από τους καλύτερους τραγουδιστές της γενιάς του.
 
Περιέγραψε μου τα συναισθήματά σου για τις συνεργασίες σου με τη Νατάσα Θεοδωρίδου και φυσικά με τον πατέρα σου, με τον οποίο μάλιστα, απόψε έχετε συναυλία στο Κατράκειο θέατρο της Νίκαιας.
Για τη Νατάσα Θεοδωρίδου τι να πρωτοπώ. Την αγαπάω. Και οι δυο είναι μεγάλοι δάσκαλοι. Μαθαίνεις πολλά όταν τραγουδάς μαζί τους. Τη Νατάσα Θεοδωρίδου τώρα τη γνώρισα. Είναι μεγάλο σχολείο.
 
Κρατάς ως συμβουλή κάποια κουβέντα της;
Επειδή στην πρώτη συναυλία που κάναμε την προηγούμενη εβδομάδα, ήμουν λίγο κλειστός, μου είπε «παιδί μου μην αγχώνεσαι, ζήσ’ το».
  
Με αφορμή τη συναυλία που έχετε με τον πατέρα σου, «ανεβάσατε» στο Instagram κι ένα βίντεο στο οποίο τραγουδάτε μαζί. Πώς νιώθεις όταν τραγουδάς στο πλάι του;
Δεν θα πω ότι ντρέπομαι, απλά δεν είμαι άνετος. Δεν μπορώ να είμαι άνετος όταν τραγουδάω δίπλα σε καλλιτέχνες όπως είναι η Νατάσα Θεοδωρίδου και ο πατέρας μου. Ο σεβασμός που τους έχω δεν μου επιτρέπει να είμαι πολύ άνετος.
 
Για μας είναι ο διάσημος και αγαπημένος Γιάννης Πλούταρχος. Εσύ φαντάζομαι ότι δεν μπορείς να τον δεις διαφορετικά ή όταν είσαι πάνω στη σκηνή μαζί του παύει να είναι ο πατέρας σου;
Αυτό ακριβώς. Και για μένα, ο πατέρας μου πάνω στη σκηνή, είναι ο Γιάννης Πλούταρχος.
 

"Θαυμάζω απίστευτα τον κύριο Γιάννη Πάριο. Κάποια στιγμή στο μέλλον, θα ήθελα να με αξιώσει ο Θεός, έστω να είμαι πίσω από τη σκηνή και να του κάνω τα φωνητικά" 


Ονειρεύεσαι συνεργασίες με τραγουδιστές;

Δεν έχω συγκεκριμένα πρόσωπα στο μυαλό μου. Θα ήθελα να συνεργαστώ με όλους, γιατί όχι. Σίγουρα θα ήθελα στο μέλλον να είμαι μαζί με τον πατέρα μου σε ένα νυχτερινό κέντρο. Από εκεί και πέρα, θαυμάζω απίστευτα τον κύριο Γιάννη Πάριο. Ειλικρινά υποκλίνομαι στο μεγαλείο του. Κάποια στιγμή στο μέλλον, θα ήθελα να με αξιώσει ο Θεός, έστω να είμαι πίσω από τη σκηνή και να του κάνω τα φωνητικά. Αυτό είναι όνειρο ζωής.
 

Το φορτίο ενός διάσημου ονόματος σε κάνει διπλά προσεκτικό στη δημόσια συμπεριφορά σου. Σκέφτεσαι διπλά πριν κάνεις κάτι;
Σίγουρα πρέπει να προσέχεις, είτε κουβαλάς ένα μεγάλο όνομα στις πλάτες σου, είτε όχι. Αλλά ναι, το σκέφτομαι. Προφανώς δεν θέλω να εκτεθώ και κατ’ επέκταση να εκθέσω τον πατέρα μου. Το σκέφτομαι πολύ αυτό, γιατί θα ένιωθα πολύ άσχημα αν συνέβαινε κάτι που θα έφερνε τον πατέρα μου σε δύσκολη θέση.
 
Είναι αυστηρός μπαμπάς;
Όταν πρέπει, ναι, είναι. Αλλά συνήθως τις ισορροπίες στο σπίτι τις κρατάει η μάνα. Ο πατέρας μου είναι αυστηρός μαζί μου, γιατί θέλει το καλό μου.


"Μου αρέσουν πολύ και οι ρομαντικές κομεντί ταινίες, πολλές φορές λέω, μακάρι να ζήσω κι εγώ έναν τέτοιο έρωτα"

Στο νέο σου τραγούδι λες «Ποια να είσαι εσύ που περιμένω άγνωστο βαθύ μου πεπρωμένο» που έγραψε ο Νίκος Σαρρής. Εσύ περιμένεις κάποια να εμφανιστεί στη ζωή σου;
(Γελάει) Περιμένω. Επειδή μου αρέσουν πολύ και οι ρομαντικές κομεντί ταινίες, πολλές φορές λέω, μακάρι να ζήσω κι εγώ έναν τέτοιο έρωτα. Οπότε βαθιά μέσα μου περιμένω.
 
Ποια είναι η πιο αγαπημένη σου ρομαντική κομεντί;
Μου αρέσει πολύ το «Μια βραδιά στο Νότινγκ Χιλ» με την Τζούλια Ρόμπερτς και τον Χιου Γκράντ.
 
 Σπουδάζεις και σε δραματική σχολή την οποία θα τελειώσεις σε έναν χρόνο. Στο μέλλον θα ήθελες να παίξεις σε μιούζικαλ;
Αν μελλοντικά μου έρθει πρόταση για μιούζικαλ ή για ταινία, ναι, θα με ενδιέφερε. Δεν είμαι αρνητικός.
 
Το House of Fame στο οποίο ήταν κριτής ο πατέρας σου, το παρακολούθησες;
Δεν το έβλεπα πολύ, γιατί γενικά δεν παρακολουθώ τηλεόραση. Εννοώ δεν βλέπω εκπομπές, παρά μόνο ταινίες. Το House of Fame το έβλεπα για λίγο, μόνο για να δω τι φορούσε ο πατέρας μου (Γελάει).
 
Ως κριτής πως σου φάνηκε;
Μου άρεσε. Καλά τα πήγε για πρώτη φορά.
 
Αν τα δεδομένα της ζωής σου ήταν διαφορετικά, θα πήγαινες σε τάλεντ σόου;
Φυσικά. Η ζωή τα έχει φέρει έτσι ώστε να έχω πατέρα τον Γιάννη Πλούταρχο και εννοείται ότι νιώθω τυχερός και ευλογημένος, αλλά να έχω κάνει με επιτυχία τα πρώτα μου δισκογραφικά βήματα και να κάνω τις πρώτες μου live εμφανίσεις δίπλα σε καλλιτέχνες όπως ο πατέρας μου και η Νατάσα Θεοδωρίδου. Σε περίπτωση που δεν ήταν έτσι τα πράγματα, ναι, θα πήγαινα σε τάλεντ σόου για να κυνηγήσω την τύχη μου το όνειρό μου.
 
Διακοπές θα πας;
Εύχομαι να μην μπορέσω να πάω διακοπές και να δουλεύουμε όλο το καλοκαίρι. Πήγα για λίγο στη Νάξο όπου γυρίσαμε το music video του «Ποια είναι αυτή» και ήταν πολύ ωραία. Δεν έχω κανονίσει κάτι για διακοπές και εύχομαι να μην κανονίσω. Θέλω να κάνω συναυλίες!

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H νέα άφιξη – έκπληξη στους «Παγιδευμένους» και οι σταθερές Ναταλία & Σία   Χθες βράδυ οι Παγιδευμένοι του ΑΝΤ1 μας αποχαιρέτισαν για το καλοκαίρι ανανεώνοντας το ραντεβού τους με τους τηλεθεατές για το φθινόπωρο. Το φινάλε της πρώτης σεζόν, κατά τη γνώμη μου, ήταν αντάξιο με όλες τις έντονες στιγμές που μας χάρισε αυτό το σήριαλ από το πρώτο κιόλας επεισόδιο. 13.600 tweets καταμετρήθηκαν συνολικά κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το τέλος του επεισοδίου της σειράς. Ανεξάρτητα από τα ποσοστά τηλεθέασης, κατά γενική ομολογία – και όχι επειδή παρακολουθώ φανατικά τη σειρά- οι Παγιδευμένοι αποτέλεσαν δικαίως τηλεοπτικό hit της σεζόν. Τα γυρίσματα του Α’ κύκλου ολοκληρώθηκαν μόλις στις 3 Ιουλίου και σύντομα οι συντελεστές θα συναντηθούν ξανά για να συνεχίσουν την ιστορία του δεύτερου κύκλου. Μάλιστα, όπως έμαθα, στη δεύτερη σεζόν, στο καστ πρόκειται να προστεθεί ένας καινούριος ήρωας, τον οποίο θα υποδυθεί ο Τάσος Χαλκιάς. Με λύπη όμως έμαθα ότι στον επόμενο κύκλο θα μας αποχαιρ
 Ο «Μάρκος Λάσκαρης» στον Alpha και το νέο στοίχημα της ΕΡΤ Αφρικανική σκόνη είναι παιδιά, θα περάσει. Ας κάνουμε υπομονή και όχι την τρίχα τριχιά. Ξεκινάω με τηλεοπτικά νέα. Ο Μάρκος Παπαδοκωνσταντάκης, ο τηλεοπτικός Μάρκος Λάσκαρης της αγαπημένης Μάγισσας του ΑΝΤ1, τη νέα σεζόν μετακομίζει στον Alpha . Σύμφωνα με πληροφορίες ο ηθοποιός έκλεισε- ήδη για να πρωταγωνιστήσει στην καινούργια σειρά του καναλιού, Διάφανη Αγάπη. Η σειρά βασίζεται σε ιταλικό φορμάτ το οποίο είναι εμπνευσμένο από το επιτυχημένο ρομαντικό θρίλερ του 1990, Αόρατος εραστής με πρωταγωνιστές τότε, τον αξέχαστο Πάτρικ Σουέιζ και τη Ντέμι Μουρ. Πάντως η σειρά δεν θα είναι καθημερινή. Άλλωστε τον Σασμό στην prime time θα αντικαταστήσει άλλο σήριαλ βασισμένο σε μυθιστόρημα του Σπύρου Πετρουλάκη. Όπως έγινε γνωστό από το κανάλι τη νέα σεζόν επιστρέφει και το Deal (στη ζώνη των 20.00) ενώ το μενού της μυθοπλασίας περιλαμβάνει και νέα μίνι σειρά, με πρωταγωνίστρια τη Μαρία Κίτσου.   Το μεσημέρι της Τετάρτης 27 Μα
  H M πέττυ, η Ναταλία, ο Κώστας και οι βραδινές πρεμιέρες της Δευτέρας   Τουλάχιστον τηλεοπτικά καθόλου αδιάφορο δεν ήταν το Σαββατοκύριακο που αφήσαμε πίσω μας. Τρεις εκπομπές, μια γνώριμη και δυο ολοκαίνουριες, μπήκαν στο τηλεοπτικό τερέν και είχαν ενδιαφέρον. Καταρχάς το πρωί του Σαββάτου έκανε πρεμιέρα στον ΑΝΤ1 η υπέροχη Μπέττυ Μαγγίρα με την εκπομπή I love Σου Κου. Μαζί της είναι οι Δημήτρης Μακαλιάς, Τάσος Μπιμπισίδης και Τζο Κουτσοκώστα. Επιτέλους μετά από πολλά χρόνια το κανάλι του Αμαρουσίου ενεργοποίησε ξανά την πρωινή ψυχαγωγική ζώνη του Σαββατοκύριακου επιλέγοντας ένα πολύ ταλαντούχο πρόσωπο. Η Μπέττυ έχει πάρα πολύ έξυπνο χιούμορ, έχει αμεσότητα, γρήγορα αντανακλαστικά και ομαδικό πνεύμα το οποίο πρέπει να υπάρχει στην τηλεόραση. Και φαίνεται ότι η εκπομπή άρεσε πολύ στους τηλεθεατές καθώς απέσπασε διψήφια ποσοστά τηλεθέασης με το καλημέρα σας. Μια ξεκάθαρα ψυχαγωγική εκπομπή, που τόσο έχει λείψει αυτό το είδος από την τηλεόραση, την οποία παρακολούθησα ευχάριστ