Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ

«Tώρα πια οι επιλογές είναι περισσότερο δικές μου» 

 


«Η ζωή μου έχει ένταση. Πραγματικά ερωτεύομαι το καθετί που κάνω, την κάθε δημιουργία, τον άνθρωπό μου. Ζω με αυτό» τονίζει στο A-Scoop.blogspot.com ο 35χρονος τραγουδιστής. Ο Λούκας Γιώρκας μετράει πλέον 13 χρόνια πορείας στον χώρο του τραγουδιού. Ήταν 22 ετών όταν κέρδισε το πρώτο The X-Factor που διοργανώθηκε στην Ελλάδα, με τον τελικό να πραγματοποιείται τον Ιανουάριο του 2009. Δυο χρόνια αργότερα εκπροσώπησε την Ελλάδα στον πανευρωπαϊκό μουσικό διαγωνισμό της Γιουροβίζιον με το τραγούδι Watch my dance μαζί με τον Stereo Mike κατακτώντας την 7η θέση. Μόλις πρόσφατα κυκλοφόρησε το νέο του τραγούδι με τίτλο Αν μ’ αγαπάς με την υπογραφή του Φοίβου και φυσικά δεν κρύβει τον ενθουσιασμό του γι’ αυτή την καλλιτεχνική συνύπαρξη, η οποία στάθηκε αφορμή για την κουβέντα μας.

Αν μ’ αγαπάς τιτλοφορείται το νέο σου τραγούδι, σε στίχους και μουσική του Φοίβου ενώ κυκλοφορεί από την Cobalt Music. Πρώτη φορά συνεργάζεσαι με τον Φοίβο.
Ναι πρώτη φορά συνεργαζόμαστε και είναι και η πρώτη φορά που τον γνωρίζω από κοντά. Είμαι πολύ χαρούμενος για τη συνεργασία μας τόσο γιατί ο Φοίβος ως δημιουργός είναι απόλυτα επιτυχημένος και το δείχνει η πορεία του και αυτό αποτελεί για μένα πρόκληση, όσο και επειδή γνώρισα έναν άνθρωπο με τον οποίο νιώθω ότι ταιριάξαμε από την πρώτη στιγμή.

Ο Φοίβος είναι αυστηρός ως συνεργάτης; 
Να σου πω την αλήθεια με είχαν προϊδεάσει ότι είναι αυστηρός αλλά εγώ καμία στιγμή δεν βίωσα κάτι τέτοιο. Αντίθετα ήμασταν συνέχεια στο γέλιο, στη δημιουργία. Θα έλεγα ότι παρά ήταν χαλαρός μαζί μου σε βαθμό που εγώ ο ίδιος εξεπλάγην.

Πώς προέκυψε λοιπόν η συνεργασία σας;
Χάρη σε έναν κοινό μας συνεργάτη, τον οποίο ευχαριστώ πάρα πολύ. Σε συζήτησή μας, με είχε ρωτήσει αν με ενδιέφερε να συνεργαστώ με τον Φοίβο, εννοείται ότι του είχα απαντήσει «Ναι» και απλά μας έφερε σε επικοινωνία. Οπότε με το που συναντηθήκαμε την πρώτη φορά με τον Φοίβο, είχαμε ήδη συμφωνήσει να συνεργαστούμε.


Το τραγούδι είναι ερωτική εξομολόγηση; Αναφέρεται σε χωρισμό;
Οι στίχοι μιλάνε για έναν άνθρωπο ο οποίος νιώθει ότι χωρίς το αγαπημένο του πρόσωπο δεν μπορεί να υπάρξει. Χωρίς την αγάπη του, χωρίς την ύπαρξή του δίπλα του. Είναι ένα ερωτικό τραγούδι το οποίο δείχνει τη δύναμη της αγάπης. Ο στίχος του ρεφρέν είναι που με κέρδισε ότι χωρίς αγάπη που να πάω. Θεωρώ λοιπόν ότι αυτός που μιλάει έχει χωρίσει και δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς την αγάπη του αγαπημένου του προσώπου.  

Η αγάπη είναι το μοναδικό κίνητρό μου. Είναι η κινητήριος δύναμή μου σε όλα 

Φοβάσαι να ερωτευτείς και να αγαπήσεις;
Όχι μόνο δεν φοβάμαι, αλλά ο στίχος χωρίς αγάπη που να πάω, θα μπορούσε απόλυτα να είναι δικός μου στίχος. Δεν μπορώ να υπάρξω χωρίς αγάπη, χωρίς έρωτα. Η ζωή μου έχει ένταση. Πραγματικά ερωτεύομαι το καθετί που κάνω, την κάθε δημιουργία, τον άνθρωπό μου. Ζω με αυτό. Χωρίς αγάπη δεν μπορώ να ζήσω. Η αγάπη είναι το μοναδικό κίνητρό μου. Είναι η κινητήριος δύναμή μου σε όλα. Ακόμα κι όταν καταπιάνομαι με κάτι στη δουλειά μου, αν δεν το αγαπήσω, δεν μπορώ να το κάνω.
 
Στην προσωπική σου ζωή σε τι φάση σε πετυχαίνω αυτό τον καιρό;
Χωρίς να θέλω να μπω σε λεπτομέρειες για τον άνθρωπό μου, μπορώ να σου παραδεχτώ ότι περνάω πάρα πολύ όμορφα και νιώθω πλήρης.
 
Τα τελευταία δυο χρόνια οι ζωές μας έγιναν άνω κάτω με την πανδημία. Εσύ πόσο άλλαξες και πως διαχειρίστηκες όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας;
Νομίζω ότι όλα όσα βιώσαμε, μας ωρίμασαν. Δεν μπορώ να πω ότι άλλαξε η ζωή μου, αλλά σίγουρα στην πρώτη καραντίνα υπήρξε μια ενδοσκόπηση. Μπήκαμε σε μια διαδικασία να σκεφτούμε και να εκτιμήσουμε πράγματα. Αυτό συνέβη και με μένα. Ταυτόχρονα όμως για μένα ήταν και μια πάρα πολύ δημιουργική περίοδος. Τα τελευταία δυο χρόνια, είπα τα ωραιότερα τραγούδια που έχω πει νομίζω μέχρι σήμερα. Έκανα πανέμορφες συνεργασίες, αρχικά με τον Λευτέρη Κιντάτο, μετά είπα ένα τραγούδι του Αντώνη Βαρδή, για το οποίο μου έδωσε την άδεια ο Γιάννης Βαρδής, στη συνέχεια συνεργάστηκα με τον Γιώργο Μουκίδη, και τώρα με τον Φοίβο.
 
Για εσάς τους καλλιτέχνες ήταν και μια δύσκολη από οικονομικής άποψης περίοδος.
Σίγουρα οικονομικά υπήρξαν πολλές δυσχέρειες για όλους μας. Θεωρώ όμως ότι η τάση του καλλιτέχνη να εκφραστεί δεν μπορεί να οριοθετηθεί. Πάντα θα βρει τρόπο να εκφραστεί. Από εκεί και πέρα, εύχομαι να το προσπεράσουμε όλο αυτό που ζούμε εδώ και δυο χρόνια και να επιστρέψουμε στην κανονικότητα. Στον χώρο του πολιτισμού, τον καλλιτεχνικό, υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που δουλεύουν. Είναι πολύ κρίμα να αποδεκατιστεί αυτός ο χώρος. Τον θεωρώ πάρα πολύ σημαντικό για την ύπαρξη του ανθρώπου. Η Τέχνη είναι αναπόσπαστο κομμάτι μας από τα βάθη της ιστορίας.

Έμαθα ότι τον τελευταίο καιρό κάνεις αφωνία.
Επειδή τις τελευταίες τρεις εβδομάδες δεν θα δούλευα τα Σαββατοκύριακα, αποφάσισα να ξεκουράσω τις φωνητικές μου χορδές, κατόπιν και εντολής του δασκάλου μου της φωνητικής. Ανά δυο-τρεις μέρες λοιπόν κάνω αφωνία για 48 ώρες.
 
Και με τους γύρω σου πως συνεννοείσαι; Με μηνύματα;
Ναι. Να σου πω κάτι, αυτή η αφωνία με βοηθάει πάρα πολύ γιατί περιορίζομαι και στο σπίτι, εφόσον δεν μπορώ να μιλήσω με κόσμο έξω. Οπότε μου δίνεται πάλι μια ευκαιρία για περισυλλογή. Όταν το πρωτοέκανα πίστευα ότι θα ήταν δύσκολο, αλλά μου άρεσε αυτή η ησυχία. Γενικά μου αρέσει η ησυχία, όσο κι αν ακούγεται περίεργο.

Παραμένω το ίδιο παιδί. Έχω τον ίδιο ρόλο στις παρέες μου

Από τα 22 σου οπότε και κέρδισες το X-Factor μέχρι σήμερα που είσαι 35, πόσο διαφέρει ο Λούκας εκείνων των χρόνων με τον σημερινό;
Θεωρώ ότι ο πυρήνας του χαρακτήρα μου δεν έχει αλλάξει. Νιώθω ότι είμαι ο ίδιος άνθρωπος, αλλά σίγουρα μεγαλώνοντας πιο ώριμος, με περισσότερες εμπειρίες και πολύ πιο έτοιμος να διαχειριστώ καταστάσεις που τότε δεν μπορούσα. Τότε είχα μια άγνοια κινδύνου, και τώρα έχω πιστεύω, αλλά νομίζω ότι αυτός που με γνωρίζει από τότε μέχρι σήμερα, δεν θα πει ότι έχω αλλάξει στα βασικά χαρακτηριστικά μου. Παραμένω το ίδιο παιδί. Έχω τον ίδιο ρόλο στις παρέες μου.
 
Αν με έναν μαγικό τρόπο συναντούσες σήμερα τον 22χρονο εαυτό σου, τι θα του έλεγες;
Θα του έλεγα να προσέχει τον εαυτό του και να μην αναλώνεται. Αυτή θα ήταν η συμβουλή μου και η προτροπή μου. Θεωρώ ότι για πολύ καιρό δεν πρόσεχα τον εαυτό μου. Όταν είσαι πιο μικρός στο πλαίσιο του να γνωρίσεις πράγματα και να πειραματιστείς, δεν έχεις μέτρο. Είχα έλλειψη μέτρου λοιπόν, ακόμη και σήμερα έτσι είμαι. Γενικά είμαι των άκρων. Απλά τώρα πια οι επιλογές είναι περισσότερο δικές μου, αγνοώ τις Σειρήνες.
 
Ούτε στον έρωτα φαντάζομαι ότι έχεις μέτρο.
Πουθενά δεν έχω μέτρο, και νομίζω ότι αυτό είναι που με κάνει δύσκολο στο να συνυπάρξω με έναν άνθρωπο, είτε προσωπικά, είτε επαγγελματικά.,

Ό,τι καλό έχω, κι ό,τι καλό κάνω, οφείλεται στους γονείς μου 

Πώς ήσουν ως παιδί;
Μεγάλωσα σε μια πολύτεκνη οικογένεια. Θυμάμαι τα παιδικά μου χρόνια με την πιο και ευχάριστη και τρυφερή ανάμνηση. Πέρασα φανταστικά. Νιώθω ότι είμαι ένας πολύ τυχερός άνθρωπος που γεννήθηκα και μεγάλωσα σε αυτό το σπίτι με τους γονείς μου. Ό,τι καλό έχω, κι ό,τι καλό κάνω, οφείλεται στους γονείς μου και στην παιδεία που μου έδωσαν ενώ ό,τι κακό κάνω είναι εξαιτίας της παρόρμησης και ανυπακοής μου. Με τους γονείς μου και τα τρία αδέρφια μου, έχουμε μια υπέροχη σχέση. Μιλάμε για τα πάντα και πολλές φορές κάνει εντύπωση αυτό στους φίλους μου. Δεν υπάρχει μυστικοπάθεια στην οικογένειά μου. Ως παιδί ήμουν υπάκουο αλλά πολύ πειραχτήρι. Πείραζα τους πάντες, σε φάση που εκνεύριζα πολλές φορές τους γονείς μου (Γελάει). Αλλά ποτέ δεν ήμουν ανυπάκουο παιδί.
 
Είσαι ο μεγαλύτερος από τα τρία αδέρφια σου;
Ναι εγώ είμαι ο μεγαλύτερος και ακολουθούν ο Χριστόφορος, ο Γιώργος και ο Θεόδωρος ο οποίος είναι ο μικρότερος.
 
Ως μπαμπά σε φαντάζεσαι ή η εικόνα της οικογένειας απέχει πολύ από τον χαρακτήρα σου; 
Σίγουρα με φαντάζομαι, γιατί κι όλοι οι φίλοι μου έχουν από δυο και τρία παιδάκια. Θα ήθελα πάρα πολύ να κάνω παιδιά. Δεν ξέρω αν ποτέ είναι κάποιος έτοιμος, αλλά γι’ αυτό το ζήτημα δεν αποφασίζει μόνο ένας. It takes two to tango. Οπότε όταν έρθει η στιγμή να χορέψω τανγκό, είμαι έτοιμος για όλα.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H νέα άφιξη – έκπληξη στους «Παγιδευμένους» και οι σταθερές Ναταλία & Σία   Χθες βράδυ οι Παγιδευμένοι του ΑΝΤ1 μας αποχαιρέτισαν για το καλοκαίρι ανανεώνοντας το ραντεβού τους με τους τηλεθεατές για το φθινόπωρο. Το φινάλε της πρώτης σεζόν, κατά τη γνώμη μου, ήταν αντάξιο με όλες τις έντονες στιγμές που μας χάρισε αυτό το σήριαλ από το πρώτο κιόλας επεισόδιο. 13.600 tweets καταμετρήθηκαν συνολικά κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το τέλος του επεισοδίου της σειράς. Ανεξάρτητα από τα ποσοστά τηλεθέασης, κατά γενική ομολογία – και όχι επειδή παρακολουθώ φανατικά τη σειρά- οι Παγιδευμένοι αποτέλεσαν δικαίως τηλεοπτικό hit της σεζόν. Τα γυρίσματα του Α’ κύκλου ολοκληρώθηκαν μόλις στις 3 Ιουλίου και σύντομα οι συντελεστές θα συναντηθούν ξανά για να συνεχίσουν την ιστορία του δεύτερου κύκλου. Μάλιστα, όπως έμαθα, στη δεύτερη σεζόν, στο καστ πρόκειται να προστεθεί ένας καινούριος ήρωας, τον οποίο θα υποδυθεί ο Τάσος Χαλκιάς. Με λύπη όμως έμαθα ότι στον επόμενο κύκλο θα μας αποχαιρ
 Ο «Μάρκος Λάσκαρης» στον Alpha και το νέο στοίχημα της ΕΡΤ Αφρικανική σκόνη είναι παιδιά, θα περάσει. Ας κάνουμε υπομονή και όχι την τρίχα τριχιά. Ξεκινάω με τηλεοπτικά νέα. Ο Μάρκος Παπαδοκωνσταντάκης, ο τηλεοπτικός Μάρκος Λάσκαρης της αγαπημένης Μάγισσας του ΑΝΤ1, τη νέα σεζόν μετακομίζει στον Alpha . Σύμφωνα με πληροφορίες ο ηθοποιός έκλεισε- ήδη για να πρωταγωνιστήσει στην καινούργια σειρά του καναλιού, Διάφανη Αγάπη. Η σειρά βασίζεται σε ιταλικό φορμάτ το οποίο είναι εμπνευσμένο από το επιτυχημένο ρομαντικό θρίλερ του 1990, Αόρατος εραστής με πρωταγωνιστές τότε, τον αξέχαστο Πάτρικ Σουέιζ και τη Ντέμι Μουρ. Πάντως η σειρά δεν θα είναι καθημερινή. Άλλωστε τον Σασμό στην prime time θα αντικαταστήσει άλλο σήριαλ βασισμένο σε μυθιστόρημα του Σπύρου Πετρουλάκη. Όπως έγινε γνωστό από το κανάλι τη νέα σεζόν επιστρέφει και το Deal (στη ζώνη των 20.00) ενώ το μενού της μυθοπλασίας περιλαμβάνει και νέα μίνι σειρά, με πρωταγωνίστρια τη Μαρία Κίτσου.   Το μεσημέρι της Τετάρτης 27 Μα
  H M πέττυ, η Ναταλία, ο Κώστας και οι βραδινές πρεμιέρες της Δευτέρας   Τουλάχιστον τηλεοπτικά καθόλου αδιάφορο δεν ήταν το Σαββατοκύριακο που αφήσαμε πίσω μας. Τρεις εκπομπές, μια γνώριμη και δυο ολοκαίνουριες, μπήκαν στο τηλεοπτικό τερέν και είχαν ενδιαφέρον. Καταρχάς το πρωί του Σαββάτου έκανε πρεμιέρα στον ΑΝΤ1 η υπέροχη Μπέττυ Μαγγίρα με την εκπομπή I love Σου Κου. Μαζί της είναι οι Δημήτρης Μακαλιάς, Τάσος Μπιμπισίδης και Τζο Κουτσοκώστα. Επιτέλους μετά από πολλά χρόνια το κανάλι του Αμαρουσίου ενεργοποίησε ξανά την πρωινή ψυχαγωγική ζώνη του Σαββατοκύριακου επιλέγοντας ένα πολύ ταλαντούχο πρόσωπο. Η Μπέττυ έχει πάρα πολύ έξυπνο χιούμορ, έχει αμεσότητα, γρήγορα αντανακλαστικά και ομαδικό πνεύμα το οποίο πρέπει να υπάρχει στην τηλεόραση. Και φαίνεται ότι η εκπομπή άρεσε πολύ στους τηλεθεατές καθώς απέσπασε διψήφια ποσοστά τηλεθέασης με το καλημέρα σας. Μια ξεκάθαρα ψυχαγωγική εκπομπή, που τόσο έχει λείψει αυτό το είδος από την τηλεόραση, την οποία παρακολούθησα ευχάριστ