Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

 SHAYA HANSEN

“Ο γιος μου είναι παιδί πάθους και θαύματος”


Tην πρωτογνωρίσαμε πριν από 19 χρόνια μέσα από τη συμμετοχή της στο μουσικό τάλεντ σόου Popstars του Mega, χάρη στο οποίο γεννήθηκε το γυναικείο συγκρότημα Hi-5. Aν και το γκρουπ είχε διάρκεια ζωής μόλις δυο χρόνια, η Shaya κατάφερε και ακολούθησε στη συνέχεια τον δικό της καλλιτεχνικό δρόμο και μέχρι σήμερα δεν παρεκκλίνει από την πορεία της.  Είναι παντρεμένη με τον ηχολήπτη – μουσικό Θοδωρή Παπαντώνη με τον οποίο έχουν αποκτήσει έναν γιο τον Ιάσονα. Ζουν στο Λαγονήσι και όπως μου λέει η Shaya στην αρχή της κουβέντας μας είναι φανταστικά: «Οι γονείς του άντρα μου μένουν στην Ανάβυσσο, οπότε θέλαμε να είμαστε κοντά. Το έχω λατρέψει το Λαγονήσι. Είναι λες και βρίσκεσαι σε νησί».  


Shaya μέχρι τα τέλη του μήνα ο κόσμος μπορεί να σε βλέπει στο διαδραστικό cabaret show στο Parfait Athens, το οποίο σκηνοθετεί ο Γιώργος Βάλαρης.

Ναι και θέλω να σου πω ότι περνάω υπέροχα. Ήταν ένα όνειρο το οποίο έγινε πραγματικότητα. Φαντάσου ότι αυτή την ιδέα τη συζητούσαμε με τον Γιώργο Βάλαρη πριν από δέκα χρόνια. Δηλαδή για ένα σόου με χορευτές, ακροβατικά, υπέροχα κοστούμια, κεράκια στα τραπέζια και φαγητό. Και τον περασμένο Ιανουάριο, μου τηλεφώνησε ο Γιώργος και μου είπε «Shaya θα γίνει. Είσαι μέσα;». Εννοείται ότι του απάντησα αμέσως «Ναι». Ήταν και μια ευκαιρία να εμφανιστώ και πάλι στην Αθήνα. Γιατί τα τελευταία χρόνια είτε είμαι στο εξωτερικό είτε στη Μύκονο. Τελειώνουμε στο τέλος του μήνα αλλά το σόου θα επαναληφθεί τον χειμώνα. Ο κόσμος έχει αγκαλιάσει πολύ αυτή την προσπάθεια και χαιρόμαστε. Συνήθως αυτό που μας λένε είναι ότι πρώτη φορά βλέπουν κάτι τέτοιο στην Ελλάδα.

Η τελευταία φορά που είχαμε μιλήσει ήταν πριν από το πρώτο lockdown. Πώς διαχειρίστηκες όλο αυτό το χρονικό διάστημα της καραντίνας και των μέτρων που έπρεπε να ακολουθούμε;
Η αλήθεια είναι ότι για μένα ήταν μια ανάσα. 
Πριν από την καραντίνα και από τότε που γέννησα τον γιο μου, δούλευα ασταμάτητα. Είχα φύγει στη Δανία όπου έκανα το μιούζικαλ το Βιβλίο του Μόρμον. Επέστρεψα, πήγα στη Μύκονο, αμέσως μετά στο Κουβέιτ. Συνέχισα με τα ταξίδια στο εξωτερικό, οπότε ήμουν αρκετά κουρασμένη. Έτσι όταν ήρθε η καραντίνα, ήταν μια ευκαιρία να μείνω με την οικογένειά μου και να περάσω πολύ περισσότερο χρόνο με το παιδί μου. Να απολαύσουμε ο ένας τον άλλον. Έκανα κι ένα διάλειμμα από τη μουσική. Αλλά σε αυτό το διάστημα, έκανα σπουδές και πήρα δυο πτυχία, σχέδιο μόδας και κοσμετολογία.

Πήρες πτυχίο στους συγκεκριμένους τομείς επειδή όπως θυμάμαι, ήθελες να ανοίξεις μαζί με τη μητέρα σου σχετική επιχείρηση.
Ναι κι όντως έχω ανοίξει μαζί με τη μητέρα μου έναν επαγγελματικό χώρο, ένα κέντρο εναλλακτικής θεραπείας.

Την περίοδο της καραντίνας – λαμβάνοντας υπόψη τον παράγοντα των οικονομικών- τα πράγματα δεν ήταν εύκολα για τους καλλιτέχνες.
Υπήρχε φυσικά αυτό το άγχος. Γιατί εγώ είμαι τραγουδίστρια και ο σύζυγός μου ηχολήπτης-μουσικός. Περνούσαμε μεν ωραία αλλά έπρεπε κι από κάπου να έχουμε έσοδα. Αυτό ήταν δύσκολο και βέβαια όχι μόνο για μας. Εννοείται ότι οι περισσότεροι από τον χώρο μας, κάναμε διαφορετικές μικροδουλίτσες για να μπορέσουμε να έχουμε ορισμένα μικρά έσοδα. Το κράτος εμάς μας βοήθησε μετά από οκτώ μήνες από την πρώτη καραντίνα.

Με τον σύζυγό σου, Θοδωρή Παπαντώνη θα συμπληρώσετε το φθινόπωρο τέσσερα χρόνια γάμου. Ποια στοιχεία του σε κέρδισαν;
Είναι απίθανος, ταλαντούχος, έχει καλοσύνη. Τον θαυμάζω. Γενικά ο Θοδωρής είναι άνθρωπος που δεν εφησυχάζει ποτέ. Είναι της αναζήτησης. Δεν είμαι ερωτευμένη μόνο με τον Θοδωρή αλλά αγαπώ πολύ και την οικογένειά του.

Τον επόμενο μήνα ο γιος σας θα γίνει 5 ετών. Πώς είναι ως παιδί;
Είναι ένα φανταστικό παιδί, το οποίο μου άλλαξε κι όλο τον τρόπο σκέψης μου. Πλέον ο Ιάσονας είναι η προτεραιότητά μου. Προσέχω πολύ περισσότερο τον εαυτό μου γιατί πρέπει να είμαι καλά αλλά και για να με βλέπει καλά ο γιος μου. Είναι πολύ σημαντικό για όλα τα παιδιά να βλέπουν τους γονείς τους ότι είναι καλά από ψυχολογικής άποψης. Τώρα ο Ιάσονας είναι σε μια υπέροχη ηλικία καθώς μπορούμε να μιλάμε, να συζητάμε, να επικοινωνούμε πολύ καλύτερα. Φέτος ξεκίνησε Προνήπια κι αυτό ήταν πολύ καλό για εκείνον. Του αρέσει πάρα πολύ. Αφού όταν τον ξυπνάω το πρωί, μου λέει χαρούμενος «Έχουμε σχολείο;». Ως παιδί είναι ευαισθητούλης, πανέξυπνος, αγαπησιάρης, αστείος, έντονος χαρακτήρας. Ένας γλύκας (Γελάει).

Σε ποιον μοιάζει περισσότερο;
Πιο πολύ σε μένα. Αν τον δει κάποιος, θα πει «Είναι ίδιος η Shaya».

Αν δεν γίνομαι αδιάκριτος, με τον σύζυγό σου θέλετε δεύτερο παιδί;
Είναι κάτι το οποίο θα το θέλαμε, αλλά δυστυχώς εγώ δεν νιώθω αυτό το διάστημα ότι μπορώ να κάνω και δεύτερο παιδί. Έτσι κι αλλιώς για μένα ήταν ένα θαύμα που καταφέραμε και έγινα μάνα με τον Ιάσονα. Γιατί πέρασα δύσκολα μέχρι να τον αποκτήσω. Έκανα επεμβάσεις για να μπορέσω να μείνω έγκυος. Για μένα δηλαδή ήδη ο Ιάσονας είναι παιδί πάθους και θαύματος.

Στο παρελθόν είχες εξομολογηθεί σε συνέντευξή σου ότι οι γιατροί σου είχαν πει ότι δεν θα μπορέσεις να αποκτήσεις παιδιά.
Ναι. Είχα ινομυώματα μήτρας. Δυστυχώς δεν το ήξερα και δυστυχώς δεν είναι καλοί όλοι οι γιατροί, οι οποίοι μου είχαν πει ότι δεν ήξεραν αν μπορεί να σωθεί η μήτρα μου. Αλλά για καλή μου τύχη, ο θείος του άντρα μου είναι από τους καλύτερους γυναικολόγους στην Ευρώπη. Με ανέλαβε και μου είπε «εγώ θα σε κάνω καλά, μια χαρά θα γίνεις μάνα». Και όντως συνέβη.

Ο Ιάσονας σε ποιον έχει αδυναμία;
Νομίζω σε όλη την οικογένεια. Έχει βρει στον καθένα μας το κουμπί του. Αλλά λίγο περισσότερο σε μένα και στη γιαγιά του και είναι λογικό γιατί με μας έχει περάσει περισσότερο χρόνο. Είναι όμως πολύ αγαπησιάρης και ενίοτε επιλέγει κιόλας. Μπορεί να τον πάω στο δωμάτιό του και να με διώξει και να πει «Τώρα θα παίξω με τον μπαμπά» (Γέλια).

Γνωρίζω ότι σου αρέσει η τάξη και ασχολείσαι η ίδια με τις δουλειές σπιτιού.
Βεβαίως. Μου αρέσει η τάξη και να είναι το σπίτι τακτοποιημένο και καθαρό. Δεν γίνομαι όμως υπερβολική. Απλά θέλω να είναι περιποιημένο. Ωστόσο, δεν αντέχω το σιδέρωμα (Γέλια).


Όταν σου κλείνουν πολλές πόρτες λόγω της διαφορετικότητάς σου, εκεί υπάρχει θέμα

Αυτή την περίοδο εκδικάζονται υποθέσεις κακοποιητικών συμπεριφορών που αφορούν στον καλλιτεχνικό χώρο. Εσύ έχεις αντιμετωπίσει γενικότερα δύσκολες συμπεριφορές στον χώρο εργασίας;
Στη δουλειά έχω αντιμετωπίσει τις περισσότερες δυσκολίες. Γιατί σε αυτό το κομμάτι δεν έχει να κάνει μόνο με το χρώμα του δέρματός σου αλλά και με τα όνειρά σου. Και όταν σου κλείνουν πολλές πόρτες λόγω της διαφορετικότητάς σου, εκεί υπάρχει θέμα. Αλλά επειδή οι γονείς μου μου έμαθαν από μικρή, να είμαι δυναμική, έλεγα «ok, μπορεί να κλείνετε τώρα την πόρτα, αλλά θα την ανοίξετε αργότερα στην πορεία». Κι έτσι έγινε. Πρέπει να έχεις υπομονή. Γιατί όταν ο άλλος δεν μπορεί να καταλάβει τον τρόπο σκέψης σου, το όραμά σου, τα όνειρά σου, δύσκολα θα επενδύσει πάνω σε αυτό.

Shaya ποιο είναι το μεγαλύτερο μάθημα ζωής που έχεις πάρει από το τραγούδι;
Να πιστεύεις στον εαυτό σου. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Να δουλεύεις με τον εαυτό σου και να προσπαθείς συνέχεια να γίνεσαι καλύτερος. Είναι πολύ σημαντικό να επενδύουμε σε μας και να προσέχουμε τον εαυτό μας. Να τον αγαπάμε γιατί τότε θα αγαπήσουμε και τους γύρω μας.

Αναπολείς την εποχή των Hi-5;
Είναι μια εποχή για την οποία νιώθω τυχερή που την έζησα. Τα πράγματα τότε ήταν πολύ διαφορετικά. Οι άνθρωποι που σε στήριζαν πήγαιναν να αγοράσουν το cd σου. Αγόραζαν τα περιοδικά επειδή μέσα είχαν αφίσες σου και πλήρωναν εισιτήρια για να σε δουν σε συναυλίες. Τότε ο κόσμος δεν μπορούσε να βλέπει συνέχεια τους καλλιτέχνες που του άρεσαν, όπως συμβαίνει τώρα με το Instagram και γενικά με τα social media που μπορεί να έχει μια προσωπική επαφή. Ήταν φανταστική εποχή. Γνώρισα τέσσερα καταπληκτικά κορίτσια με τα οποία ακόμα μιλάμε.

Πρόλαβες την επόμενη ερώτησή μου. Έχεις κρατήσει λοιπόν επαφές με τα κορίτσια.
Ναι φυσικά. Προχώρησαν κι εκείνες με τις ζωές τους. Η Ειρήνη έχει γίνει μαμά και το χαίρεται. Η Μαρλέν ζει στη Νέα Υόρκη και έχει δημιουργήσει ένα γυναικείο ροκ συγκρότημα. Κάνει συναυλίες, tour. Eίναι πολύ ενεργή και τα πάει περίφημα. Η Νάνσυ ζει στην Αγγλία και είναι Vip Real Estate agent και η Φρόσω είναι στην Κύπρο και δραστηριοποιείται στο μάρκετινγκ. Το 2019 είχαμε αρχίσει να μιλάμε πιο εντατικά μήπως επανενωθούμε. Ήμασταν σχεδόν όλες πολύ ζεστές στην ιδέα, είχαμε βρει και μια εταιρία να μας βοηθήσει με τον προγραμματισμό. Ήταν έτοιμα, θα κάναμε καλοκαιρινό tour, αλλά ήρθε ο κορονοϊός και ανατράπηκαν όλα.

Επαγγελματικά νέα έχεις να μοιραστείς;
Τραγούδια έχω πολλά που πρέπει να ετοιμάσω, όπως και συνεργασίες με καλλιτέχνες του εξωτερικού. Θέλω να κυκλοφορήσω νέο τραγούδι στην Ελλάδα. Τελευταία βγήκε το ρεμίξ του Sway από τον DJ Doc και η ελληνική εκδοχή του Yolo, το οποίο είχε κυκλοφορήσει την περίοδο της πρώτης καραντίνας και αδικήθηκε. Αυτό το διάστημα πρέπει να ολοκληρώσω τέσσερα τραγούδια. Η αλήθεια είναι ότι καταπιάνομαι με πολλά πράγματα ταυτόχρονα και μένει λίγο πίσω το δημιουργικό κομμάτι. Αλλά όλα θα γίνουν. Από τον Ιούλιο θα είμαι στη Μύκονο και θα τραγουδάω σε έναν καινούργιο χώρο. Εγώ θα κάνω την καλλιτεχνική διεύθυνση.

Στη Μύκονο θα τραγουδάς κάθε μέρα;
Ναι κάθε μέρα. Το παιδί φυσικά θα είναι μαζί μου. Ο σύζυγος ως ηχολήπτης είναι με τον Δήμο Αναστασιάδη και έχει επίσης να πάει και στην Αμερική για να δουλέψει με άλλους καλλιτέχνες. Δεν θα τον βλέπουμε συχνά. Τώρα και οι δυο έχουμε φουλ πρόγραμμα αλλά δεν πειράζει. Έτσι κι αλλιώς όλα για τον Ιάσονα τα κάνουμε.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H νέα άφιξη – έκπληξη στους «Παγιδευμένους» και οι σταθερές Ναταλία & Σία   Χθες βράδυ οι Παγιδευμένοι του ΑΝΤ1 μας αποχαιρέτισαν για το καλοκαίρι ανανεώνοντας το ραντεβού τους με τους τηλεθεατές για το φθινόπωρο. Το φινάλε της πρώτης σεζόν, κατά τη γνώμη μου, ήταν αντάξιο με όλες τις έντονες στιγμές που μας χάρισε αυτό το σήριαλ από το πρώτο κιόλας επεισόδιο. 13.600 tweets καταμετρήθηκαν συνολικά κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το τέλος του επεισοδίου της σειράς. Ανεξάρτητα από τα ποσοστά τηλεθέασης, κατά γενική ομολογία – και όχι επειδή παρακολουθώ φανατικά τη σειρά- οι Παγιδευμένοι αποτέλεσαν δικαίως τηλεοπτικό hit της σεζόν. Τα γυρίσματα του Α’ κύκλου ολοκληρώθηκαν μόλις στις 3 Ιουλίου και σύντομα οι συντελεστές θα συναντηθούν ξανά για να συνεχίσουν την ιστορία του δεύτερου κύκλου. Μάλιστα, όπως έμαθα, στη δεύτερη σεζόν, στο καστ πρόκειται να προστεθεί ένας καινούριος ήρωας, τον οποίο θα υποδυθεί ο Τάσος Χαλκιάς. Με λύπη όμως έμαθα ότι στον επόμενο κύκλο θα μας αποχαιρ
 Ο «Μάρκος Λάσκαρης» στον Alpha και το νέο στοίχημα της ΕΡΤ Αφρικανική σκόνη είναι παιδιά, θα περάσει. Ας κάνουμε υπομονή και όχι την τρίχα τριχιά. Ξεκινάω με τηλεοπτικά νέα. Ο Μάρκος Παπαδοκωνσταντάκης, ο τηλεοπτικός Μάρκος Λάσκαρης της αγαπημένης Μάγισσας του ΑΝΤ1, τη νέα σεζόν μετακομίζει στον Alpha . Σύμφωνα με πληροφορίες ο ηθοποιός έκλεισε- ήδη για να πρωταγωνιστήσει στην καινούργια σειρά του καναλιού, Διάφανη Αγάπη. Η σειρά βασίζεται σε ιταλικό φορμάτ το οποίο είναι εμπνευσμένο από το επιτυχημένο ρομαντικό θρίλερ του 1990, Αόρατος εραστής με πρωταγωνιστές τότε, τον αξέχαστο Πάτρικ Σουέιζ και τη Ντέμι Μουρ. Πάντως η σειρά δεν θα είναι καθημερινή. Άλλωστε τον Σασμό στην prime time θα αντικαταστήσει άλλο σήριαλ βασισμένο σε μυθιστόρημα του Σπύρου Πετρουλάκη. Όπως έγινε γνωστό από το κανάλι τη νέα σεζόν επιστρέφει και το Deal (στη ζώνη των 20.00) ενώ το μενού της μυθοπλασίας περιλαμβάνει και νέα μίνι σειρά, με πρωταγωνίστρια τη Μαρία Κίτσου.   Το μεσημέρι της Τετάρτης 27 Μα
  H M πέττυ, η Ναταλία, ο Κώστας και οι βραδινές πρεμιέρες της Δευτέρας   Τουλάχιστον τηλεοπτικά καθόλου αδιάφορο δεν ήταν το Σαββατοκύριακο που αφήσαμε πίσω μας. Τρεις εκπομπές, μια γνώριμη και δυο ολοκαίνουριες, μπήκαν στο τηλεοπτικό τερέν και είχαν ενδιαφέρον. Καταρχάς το πρωί του Σαββάτου έκανε πρεμιέρα στον ΑΝΤ1 η υπέροχη Μπέττυ Μαγγίρα με την εκπομπή I love Σου Κου. Μαζί της είναι οι Δημήτρης Μακαλιάς, Τάσος Μπιμπισίδης και Τζο Κουτσοκώστα. Επιτέλους μετά από πολλά χρόνια το κανάλι του Αμαρουσίου ενεργοποίησε ξανά την πρωινή ψυχαγωγική ζώνη του Σαββατοκύριακου επιλέγοντας ένα πολύ ταλαντούχο πρόσωπο. Η Μπέττυ έχει πάρα πολύ έξυπνο χιούμορ, έχει αμεσότητα, γρήγορα αντανακλαστικά και ομαδικό πνεύμα το οποίο πρέπει να υπάρχει στην τηλεόραση. Και φαίνεται ότι η εκπομπή άρεσε πολύ στους τηλεθεατές καθώς απέσπασε διψήφια ποσοστά τηλεθέασης με το καλημέρα σας. Μια ξεκάθαρα ψυχαγωγική εκπομπή, που τόσο έχει λείψει αυτό το είδος από την τηλεόραση, την οποία παρακολούθησα ευχάριστ