Επίλογος για τις «Άγριες Μέλισσες» και ήδη χειροκροτούμε όρθιοι
Οι «Άγριες Μέλισσες» πραγματικά άλλαξαν τα δεδομένα στην
ελληνική μυθοπλασία. Η Μελίνα Τσαμπάνη και ο Πέτρος Καλκόβαλης έγραψαν μια
ωραία ιστορία με οικείους χαρακτήρες τους οποίους από την πρώτη στιγμή βάλαμε
μέσα στα σπίτια μας. Οι δημιουργοί πέτυχαν διάνα ακόμη και στη γέννηση των
κακών ηρώων. Δεν θυμάμαι οι τηλεθεατές να έχουμε «μισήσει» τόσο πολύ άλλους
ήρωες όσο τον Μελέτη, τον Μάνο Βόσκαρη και φέτος τον Ακύλα Μεγαρίτη. Φυσικά σε
αυτό συνέβαλαν και οι έξοχες ερμηνείες των Γιώργου Γεροντιδάκη, Βασίλη
Μπισμπίκη και Αιμίλιου Χειλάκη. Επιπλέον θα ξεχωρίσω τους καλογραμμένους
διαλόγους (ειδικά από τον Θωμά Τσαμπάνη).
Θεωρώ ότι στα τρία χρόνια προβολής της σειράς ακούσαμε από τους πιο ωραίους διαλόγους που έχουν γραφτεί σε καθημερινό δραματικό σήριαλ. Και βέβαια θα κάνω ειδική αναφορά στον εξαιρετικό σκηνοθέτη Λευτέρη Χαρίτο.
Η αισθητική του πήγε σε άλλο επίπεδο τη σκηνοθεσία καθημερινών σειρών. Πιστεύω ότι ο Λευτέρης Χαρίτος δημιούργησε σχολή στην ελληνική τηλεόραση. Ποιος δεν θυμάται τα συγκλονιστικά τελευταία επεισόδια του β’ κύκλου, την απόπειρα αυτοκτονίας του Λευτέρη Μεγαρίτη αλλά και το επεισόδιο Διαφάνι 1920, το οποίο είχε προβληθεί στις 24 Μαρτίου 2021 δίνοντας απαντήσεις για το ποια ήταν η πραγματική σχέση του Δούκα Σεβαστού με τον Βόσκαρη και πως έγινε η αρχή του κακού για το αρχοντικό των Σεβαστών.
Και μέσα σε όλα αυτά, προστέθηκε ακόμα ένα κομμάτι του παζλ με τις συγκλονιστικές σκηνές που χάρισε απλόχερα η σπουδαία Μαρία Κίτσου χθες το βράδυ στο προτελευταίο επεισόδιο. Η Ελένη Σταμίρη Σεβαστού ενώ κρυβόταν στην αποθήκη από τον Ακύλα, γέννησε με τη βοήθεια του αιώνιου εχθρού της, Δούκα Σεβαστού.Η Ελένη, άρτια σκηνοθετημένη, γεννούσε και ένιωθες ότι η Μαρία Κίτσου γινόταν μαμά στην πραγματικότητα. Η αγωνία των τηλεθεατών όχι απλά χτύπησε κόκκινο αλλά πραγματικά σφίχτηκε η ψυχή μας. Γεννούσε η Ελένη και πονούσαμε μαζί της.
Η Κατερίνα Διδασκάλου, η επίσης αγαπημένη Μυρσίνη Σεβαστού παρέδωσε μαθήματα υποκριτικής.
Τι δίδαξε; Πώς μπορείς να εκφραστείς χωρίς λόγια
παρά μόνο με το βλέμμα. Όπως το ίδιο έπραξε και ο Αιμίλιος Χειλάκης προς το
τέλος του επεισοδίου. Η σχιζοφρένειά του μόλις άκουσε το κλάμα του μωρού της
Ελένης, αποτυπώθηκε στην εντέλεια στα μάτια του. Ανατριχιάσαμε.
Ο Λευτέρης Χαρίτος και η casting director Μιράντα Ρωσταντή εμπιστεύτηκαν την ιστορία στους καλύτερους ηθοποιούς. Όλοι τους ένας κι ένας: Μαρία Κίτσου, Λεωνίδας Κακούρης, Έλλη Τρίγγου, Κάτια Δανδουλάκη, Αλίκη Αλεξανδράκη, Γιάννης Στάνκογλου, Νίκος Κουρής, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Γιάννης Κουκουράκης, Αμαλία Καβάλη, Μαρία Πετεβή, Θανάσης Κουρλαμπάς, Χρήστος Πλαΐνης, Δανάη Λουκάκη, Γιώργος Γάλλος, Γιώργος Σουξές, Ελένη Καρακάση, Μαρία Αντουλινάκη, Βαγγέλης Αλεξανδρής, Μαρία Καλλιμάνη.
Θέλω να πω κάτι ακόμα. Τη φετινή σεζόν πολλοί διαφώνησαν –
δυσανασχέτησαν με τους δημιουργούς που αποφάσισαν να συνεχίσουν την ιστορία των
«Άγριων Μελισσών» τοποθετώντας την στα χρόνια της Χούντας, κάνοντας λόγο ότι η
σειρά έκανε κοιλιά. Και φυσικά ο καθένας έχει τη γνώμη του. Εγώ όμως διαφωνώ. Όσοι
υποστήριξαν ότι η σειρά φέτος δεν είχε ενδιαφέρον, μάλλον δεν την
παρακολούθησαν με την ίδια ζέση όπως τις δυο προηγούμενες σεζόν. Ούτε ένα
επεισόδιο δεν έχασα και στον τρίτο κύκλο θεωρώ ότι οι δημιουργοί έκαναν ό,τι
καλύτερο για να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον μας χωρίς να κάνουν εκπτώσεις.
Και είμαι σίγουρος ότι ο Λευτέρης Χαρίτος, η Μελίνα Τσαμπάνη και ο Πέτρος
Καλκόβαλης θα μας ανταμείψουν ακόμα περισσότερο στο αποψινό φινάλε. Να σημειώσω
ότι το Σάββατο ο ΑΝΤ1 θα προβάλλει σε επανάληψη τον επίλογο (22.00-00.45).
Φιλούμπες.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου