Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

 Η viral Μπαζάκα και παρουσιαστές χωρίς πλάκα 


Πέρασε αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που έγραψα στο blog μου. Πρόσφατα συζητώντας με φίλους με ρώτησαν γιατί δεν γράφω πιο συχνά για να σχολιάσω παρουσιαστές και παρουσιάστριες καθημερινών ψυχαγωγικών εκπομπών και ό,τι τέλος πάντων εκτυλίσσεται στις οθόνες μας με όσα λένε όλοι τους. Και σκέφτομαι... Τι να κάτσω να σχολιάσω; Πλήττω που έλεγε και η Σωσώ στα Εγκλήματα. Εδώ μάλλον και οι ίδιοι έχουν βαρεθεί τόσα χρόνια να βλέπουν στην τηλεόραση ο ένας τη μούρη του άλλου. Τους βλέπουμε άλλωστε πως φαγώνονται μεταξύ τους και πως με την πρώτη ευκαιρία κουνάνε το δάχτυλο ο ένας στον άλλον. Είναι μια ωραία ατμόσφαιρα κοινώς στην τηλεόραση. Λέμε τώρα.. Τελευταία δε τα σχόλια έχουν επεκταθεί και στις σκαλέτες κι ενώ τη μια βδομάδα γίνεται σημαία η διαφορετικότητα στο περιεχόμενο την επόμενη εκφράζεται μια ζήλεια - θαυμασμός ως προς την προσέγγιση που ακολουθούν οι άλλες εκπομπές. Ζήλεια μου, ζήλεια μου, που τραγουδούσε και η Χαρούλα, άλλα αντ’ άλλων κι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Θα είχε πολύ γαργαλιστικό ενδιαφέρον να δουν το φως της δημοσιότητας γεγονότα που συμβαίνουν παρασκηνιακά το τελευταίο διάστημα σε συγκεκριμένο κανάλι. Κι αν μαθευτούν, έχει να γίνει...

Εγώ όμως θέλω να σταθώ σε όμορφα πράγματα. Όπως είναι τα σήριαλ και οι παραστάσεις. Τα φετινά μου κολλήματα είναι καταρχάς η Μάγισσα, από πέρσι οι Παγιδευμένοι και το Κάνε ότι κοιμάσαι, και τον τελευταίο μήνα και οι 17 Κλωστές.

Όσο η Μάγισσα πλησιάζει προς το τέλος της γίνεται όλο και πιο συναρπαστική. Τα τελευταία επεισόδια που παρακολουθήσαμε ήταν συγκλονιστικά. Αποκαλύψεις, ανατροπές αλλά και υπέροχες ερμηνείες. Ποιον να πρωτοαναφέρεις; Την Κατερίνα Λέχου; Τον Τάσο Νούσια; Τη Θέμιδα Μπαζάκα; Η οποία ως Κυπριανή έχει ήδη ξεχωρίσει και χθες βράδυ έγινε viral χαρίζοντας ως μάνα μια απίστευτη σκηνή με τον τηλεοπτικό της γιο, Τάσο Νούσια (Σπήλιος). Η σκληρή, αυστηρή και αδίστακτη Κυπριανή, μεταμορφώθηκε σε μια αδύναμη και κλαίουσα ύπαρξη ζητώντας την προσοχή του γιου της, δήθεν τάχα ότι φοβήθηκε από την επίθεση της Θεοφανώς. Φυσικά σκοπός της ήταν να τον ενεργοποιήσει για να τη βοηθήσει στο σχέδιό της να βγάλει από τη μέση τη Θεοφανώ.

«Πήγε να με σκοτώσει ρεεε.. Θα με σκότωνε ρεεε... Μάνα δεν θα είχες σήμερα» χτυπιόταν κλαίγοντας η θεά Μπαζάκα για να εισπράξει την ατακάρα του «γιου» της Νούσια «Έχω όμως γαμώ την κεφαλή μου». Δόξα και στους δυο.

Την Πέμπτη 7 Μαρτίου με παρουσιαστές τον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Τζένη Μελιτά, θα γίνει η παρουσίαση του τραγουδιού (ΕΡΤ1) της Μαρίνας Σάττι η οποία θα μας εκπροσωπήσει στον φετινό 68ο Διαγωνισμό της Eurovision, ο οποίος θα διεξαχθεί στο Μάλμε της Σουηδίας στις 7, 9 και 11 Μαΐου 2024.

Τις τελευταίες εβδομάδες είδα πολύ ωραίες παραστάσεις και τις προτείνω σε όποιον ενδιαφέρεται. Η πρώτη είναι το Underground στο θέατρο Ακροπόλ. Το έργο είναι βασισμένο στην ομώνυμη εμβληματική ταινία του Εμίρ Κουστουρίτσα, στο θεατρικό έργο «Άνοιξη τον Ιανουάριο» και στο μυθιστόρημα  «Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια χώρα» του Ντουσάν Κοβάσεβιτς. Την ολοκαίνουργια διασκευή αλλά και τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Νικίτα Μιλιβόγιεβιτς ενώ πρωταγωνιστούν οι χαρισματικοί Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Γιάννης Τσορτέκης και Αλεξάνδρα Αϊδίνη.

Θα σταθώ όμως περισσότερο στην ερμηνεία της Αλεξάνδρας Αϊδίνη η οποία κατά τη γνώμη μου κερδίζει τις εντυπώσεις. Ως Νατάλια – η βασίλισσα της υποκριτικής του Βελιγραδίου και μήλον της έριδος για τους δυο ήρωες- είναι απίθανη. Η κωμωδία της πάει πάρα πολύ της Αϊδίνη και νομίζω ότι και η ίδια το καταευχαριστιέται. Θέλω όμως να αναφερθώ και στον Κωνσταντίνο Πλεμμένο, ο οποίος είναι ο αφηγητής και επίσης εξαιρετικός στην ερμηνεία του, ειδικά στο φινάλε της παράστασης. Τον έχω ξαναδεί στο θέατρο, την προηγούμενη σεζόν, στο έργο Ο παγοπώλης έρχεται. Έχει παίξει σε περισσότερες από 20 παραστάσεις. Είναι απόφοιτος του Εθνικού Θεάτρου ενώ τηλεοπτικά τον είχαμε δει το 2013 στην κωμική σειρά του Αlpha, Μην αρχίζεις τη μουρμούρα.

Επίσης ξεχώρισα την Άνοδο του Αρτούρου Ούι με τον εξαιρετικό Γιώργο Χρυσοστόμου – η παράσταση νομίζω ότι θα πάει και τρίτη χρονιά – το έργο «Συνέβη στο Monterey» με τις υπέροχες Καίτη Κωνσταντίνου και Λυδία Φωτοπούλου (Μικρό Χόρν), όπως επίσης το Closer με τους φανταστικούς Μιχάλη Λεβεντογιάννη, Βίκυ Παπαδοπούλου, Σπύρο Σταμούλη και Ναταλία Σουίφτ. Μάλιστα η παράσταση με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Αγιοπετρίτη Μπογδάνο τον Μάρτιο θα μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη.

Στις 28 Φεβρουαρίου συμπληρώνεται ένας χρόνος από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Την παραμονή της «μαύρης» επετείου, στις 00.10 το Mega θα μεταδώσει το ντοκιμαντέρ που ετοίμασε η Ανθή Βούλγαρη, #ΜΑΜΑΕΡΧΟΜΑΙ… Η δημοσιογράφος έπειτα από πολύμηνη έρευνα, κάνει ένα οδοιπορικό στις πόλεις όπου ζούσαν οι επιβάτες της μοιραίας αμαξοστοιχίας, καταγράφει τις μαρτυρίες των επιζώντων καθώς και τις αφηγήσεις των οικογενειών των θυμάτων, και παρακολουθεί την πορεία των ερευνών για την απονομή δικαιοσύνης. Για τη μνήμη των 57 νέων που έχασαν τη ζωή τους τόσο άδοξα.

Θα παραμείνω στο Mega και κλείνοντας θέλω μόνο να πω, καθαρά με τη ματιά του τηλεθεατή ότι πρέπει να είναι πολύ υπερήφανοι εκεί στο κανάλι της Συγγρού για τις δημοσιογράφους τους, Δώρα Αναγνωστοπούλου και Νίκη Λυμπεράκη για την ποιότητα που διατηρούν στις πολύ ωραίες εκπομπές τους, Mega Stories και Μεγάλη Εικόνα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

 Ο «Μάρκος Λάσκαρης» στον Alpha και το νέο στοίχημα της ΕΡΤ Αφρικανική σκόνη είναι παιδιά, θα περάσει. Ας κάνουμε υπομονή και όχι την τρίχα τριχιά. Ξεκινάω με τηλεοπτικά νέα. Ο Μάρκος Παπαδοκωνσταντάκης, ο τηλεοπτικός Μάρκος Λάσκαρης της αγαπημένης Μάγισσας του ΑΝΤ1, τη νέα σεζόν μετακομίζει στον Alpha . Σύμφωνα με πληροφορίες ο ηθοποιός έκλεισε- ήδη για να πρωταγωνιστήσει στην καινούργια σειρά του καναλιού, Διάφανη Αγάπη. Η σειρά βασίζεται σε ιταλικό φορμάτ το οποίο είναι εμπνευσμένο από το επιτυχημένο ρομαντικό θρίλερ του 1990, Αόρατος εραστής με πρωταγωνιστές τότε, τον αξέχαστο Πάτρικ Σουέιζ και τη Ντέμι Μουρ. Πάντως η σειρά δεν θα είναι καθημερινή. Άλλωστε τον Σασμό στην prime time θα αντικαταστήσει άλλο σήριαλ βασισμένο σε μυθιστόρημα του Σπύρου Πετρουλάκη. Όπως έγινε γνωστό από το κανάλι τη νέα σεζόν επιστρέφει και το Deal (στη ζώνη των 20.00) ενώ το μενού της μυθοπλασίας περιλαμβάνει και νέα μίνι σειρά, με πρωταγωνίστρια τη Μαρία Κίτσου.   Το μεσημέρι της Τετάρτης 27 Μα
Τα unfollow των «Παγιδευμένων», η νέα θεατρική συνεργασία Λαγούτη & Φεντόρουφ και οι «Τρεις Χάριτες» Μια πολύ αγαπημένη σειρά ολοκληρώνει σύντομα την τηλεοπτική της διαδρομή και λίγο πριν από το μεγάλο φινάλε, συζητείται κυρίως για τα unfollow στο Ι nstagram μεταξύ των πρωταγωνιστών παρά για το τέλος της. Ο λόγος φυσικά γίνεται για τους Παγιδευμένους του ΑΝΤ1 που μάλιστα την Παρασκευή 21 Ιουνίου οι συντελεστές ολοκλήρωσαν τα γυρίσματα. Οι χρήστες του Twitter  και φανατικοί της σειράς  εντόπισαν τα unfollow  - μα τι Σέρλοκ Χολμς σας έπιασε κι εσάς😂😂-  μεταξύ των δυο πρωταγωνιστών Μιχάλη Λεβεντογιάννη και Μάρθας Λαμπίρη Φεντόρουφ ενώ είχε προηγηθεί εδώ και καιρό κι εκείνο του Πέτρου Λαγούτη προς τον συνάδελφό του. Ανάμεσα στα πολλά σχόλια, ξεχώρισα ένα: Οι σχέσεις των ανθρώπων δεν ορίζονται από τα follow και τα unfollow . Όσοι αγαπήσαμε τη σειρά ας μείνουμε στην ουσία: Μια ωραία ιστορία μυθοπλασίας που οι ερμηνείες των ηθοποιών μας έκαναν να την αγαπήσουμε ακόμα περισσότερο. Αν
Η Σάττι, η Γιουροβίζιον, ο Αλευράς, ο Καλούτα και η τηλεθέαση   Sarah Louise Bennett/EBU Να μένουμε στα όμορφα αυτής της αγαπημένης διαχρονικής πια τηλεοπτικής μουσικής γιορτής, είτε μας αρέσουν τα αποτελέσματα είτε όχι. Αναμφίβολα, παρά τα όποια φετινά απρόοπτα, οι Σουηδοί, παρουσίασαν μια άψογη Γιουροβίζιον, εντυπωσιακή, φαντασμαγορική, εκμεταλλευόμενοι καθαρά τη δύναμη της εικόνας, που τόσο έχει κυριαρχήσει στις ζωές μας, τα τελευταία χρόνια (σ.σ. Τα ολογράμματα των Abba ήταν το κερασάκι στην τηλεοπτική υπερπαραγωγή. Μαθήματα παρέδωσαν χθες για το πως στήνονται οι σωστές τηλεοπτικές παραγωγές). Το σύνολο των φετινών συμμετοχών έβαλαν τα δυνατά τους να εντυπωσιάσουν κερδίζοντας κυρίως την προσοχή μας με το θέαμα. Αυτό είναι καταρχάς η Γιουροβίζιον. Εικόνα. Όμως, φέτος ο διαγωνισμός είχε και πολλά ωραία τραγούδια. Προσωπικά μου άρεσαν αρκετά, μαζί με το δικό μας βέβαια, αλλά δεν μπορώ να πω ότι δεν ξεχώρισα τις συμμετοχές της Ελβετίας, της Γαλλίας (ο Slimane με τον Μ on Amour ή